<
جستجو
فارسی
دسته بندی ها
    منو بسته

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    حکم پوشیدن انگشتر طلا و نقره برای زنان چیست؟‌

    حکم پوشیدن انگشتر طلا و نقره برای زنان چیست؟‌

    در سال های اخیر، نگرش و نحوه استفاده از جواهرات نقره و طلا تغییر کرده است. اگر قبلاً این موضوع به طور قطعی رد می شد، اکنون روند خاصی برای پوشیدن و استفاده همزمان هر دو فلز طلا و نقره وجود دارد. امروزه به طور فزاینده ای می توانید ببینید که چگونه دو فلز واحد با هم ترکیب می شوند. امروزه قوانین تغییر کرده است و دستورالعمل های مشخصی برای استفاده و پوشیدن انگشتر طلا و نقره برای زنان وجود دارد. از سوی دیگر زنان به طور فزاینده ای از جواهرات استفاده می کنند و این امر موجب وابستگی بیشتر آنان به جواهرات شده است.

    نکات موثر در پوشیدن انگشتر طلا و نقره برای زنان

    1. سعی کنید از یک دست جواهرات یکرنگ استفاده کنید. به عنوان مثال، در حین استفاده از ساعت نقره ای، می توانید از انگشترهای الماسی شکل، طلای سفید یا نقره به منظور زیبایی بیشتر آن روی دست استفاده کنید. همزمان می توان از انگشترهای طلا هم استفاده کرد.
    2. سعی کنید تا حد امکان، محصولات مختلف از جنس طلا و نقره را از یکدیگر جدا کنید. به عنوان مثال گوشواره های طلا با زنجیر نقره ای زشت به نظر می رسند.
    3. با این حال، پوشیدن انگشتر طلا و نقره برای زنان ممنوع نیست. اما مهم است که یک تفاوت کوچک را نیز در نظر بگیرید، مثلا هنگام استفاده، جواهرات طلا نسبت به نقره باید کمی بزرگتر باشند، زیرا طلا هم گران تر است و از طرفی این امر باعث هماهنگی بیشتر ترکیب طلا و نقره می شود.
    4. هنگامی که جواهرات شما چه طلا یا نقره، از نظر ابعاد کمی بزرگ هستند ممکن است با سنگ های بزرگ تزیینی روی آن پوشانده شده باشند.
    5. شما می توانید فقط زیورآلات از یک سبک را با هم ترکیب کنید. به عنوان مثال، انگشترهای طلای گران قیمت یا الماس را نمی توان با ساعت های ورزشی ساخته شده از نقره و غیره ترکیب کرد.
    6. جواهرات آماده شده ای را انتخاب کنید که در آن طلا با توجه به ایده جواهرساز با طلای نقره ای آمیخته شده است. چنین امری زیبا، طبیعی و هماهنگ به نظر می رسند.

    - نحوه ترکیب جواهرات طلا و نقره:

    اول از همه روی سلیقه خود تمرکز کنید. فراموش نکنید که زیبایی و شکل جواهرات فقط باید بر طبیعی بودن آن ها تاکید داشته باشد. به طرز صحیحی جواهرات را با لباس، مو، آرایش، رنگ پوست و چشم ترکیب کنید.از نظر اثرات سلامتی، هر دو فلز طلا و نقره دارای خواص دارویی هستند، اما با یکدیگر در یکسری موارد مغایرت دارند. طلا نمادی از خورشید است، انرژی و قدرت می دهد. برعکس، نقره نماد آرامش بخشی است و تعادل ایجاد می کند. اگر برای مدت طولانی دو فلز را روی بدن ترکیب کرده و قرار دهید، این امر گاهی منجر به سردرد و تغییرات شدید خلق و خو می شود. در مجموع پوشیدن انگشترنقره  وطلا برای زنان به صورت همزمان به مدت طولانی توصیه نمی شود. بیش از سه ساعت آنها را نپوشید. همیشه سعی کنید جواهرات خود را در شب برداشته و کنار بگذارید.

    مخلوط کردن فلزات و پوشیدن آن

    یکی از سوالات متداول و پرسیده شده در مورد مخلوط کردن فلزات طلا و نقره، در لوازم جانبی شما و چگونگی پوشیدن انگشتر طلا و نقره برای زنان می باشد. روزی بود که کسی هرگز تصور نمی کرد این فلزات با هم ترکیب شوند، اما این روزها انجام این کار نه تنها کاملاً قابل قبول است، بلکه روشی موثر برای تهیه و ترکیب این مواد در نظر گرفته می شود. با این گفته، قطعاً ترفندهایی برای مخلوط کردن فلزات به روشی کاربردی وجود دارد.

     

    مخلوط کردن فلزات و پوشیدن آن

     

    5 نکته برای مخلوط کردن جواهرات طلا و نقره

    شماره 1 :حداقل از یک قطعه ترکیبی استفاده نمایید

    این احتمالاً بهترین نکته برای مخلوط کردن فلزات است. اگر حداقل یک قطعه ترکیبی از طلا یا نقره را دارید، تقریباً می توانید هر فلز دیگری از جمله نقره یا طلا را با لباس خود بپوشید و جواهر ترکیبی شما می تواند زیباتر جلوه کند. اما شما همچنین می توانید از یک انگشتر، گردنبند، دستبند و هر آنچه که می خواهید به صورت ترکیب طلا یا نقره باشد، استفاده نمایید. این به شما امکان می دهد هر یک از این فلزات را در جای دیگری با لباس خود بپوشید و همه آنها با هم برای شما کارایی بالایی خواهند داشت.

    شماره 2: حلقه های عروسی در ترکیب طلا و نقره قرار نمی گیرند

    با خیال راحت از حلقه های عروسی و سایر "جواهرات دائمی" خود چشم پوشی کنید. قطعاً اجازه ندهید که حلقه عروسی پلاتینی شما مانع استفاده از جواهرات طلا شود. فقط از آنها غافل شوید و مثل اینکه آنها در آنجا نیستند به آنها دسترسی پیدا کنید و از آن ها استفاده نمایید.

    شماره 3: استفاده از دستبندهای لایه ای یا گردنبندهایی زیبا در فلزات مختلف

    این امر همان اثر پوشیدن یک قطعه فلزی مخلوط شده با طلا و نقره را دارد و به شما امکان می دهد هر یک از رنگ های فلزی را به شکلی هدف دار بپوشید. در واقع پوشیدن انگشتر طلا و نقره برای زنان بسیار جذاب است و نوعی قدرت به آن ها می دهد.

    شماره 4: سبک ها را به همین شکل نگه دارید

    هنگام مخلوط کردن فلزاتی از قبیل: طلا و نقره، سبک های مختلف آن ها را با لباس های مختلف خود بپوشید. بنابراین اگر لباس راحتی دارید، از جواهرات ساده تری استفاده نمایید. اگر لباس رسمی دارید، پوشیدن همزمان این فلزات کمی محافظه کارانه است. مطمئن شوید که جواهرات شما زیبایی یکسانی دارند. این احتمالاً مهم ترین عامل برای به خاطر سپردن است. قطعاً می خواهید به زیبایی قطعاتی که با هم می پوشید توجه کنید و این می تواند کمی چالش برانگیز باشد.

    شماره 5: هر فلز رنگی را حداقل یک بار تکرار کنید

    حتی هنگام پوشیدن انگشتر طلا و نقره برای زنان، استفاده از یک قطعه فلزی از جنس طلا یا نقره امری مهم است. برای یک بار هم که شده ترکیب طلا و نقره خود را با لباس های خود ست کنید. این امر همچنین کمک می کند تا اختلاط فلز عمدی تر به نظر برسد و زیبایی آن دوچندان شود.

    آیا طلا می تواند به بدن آسیب برساند؟

    شاید از خود بپرسید که چگونه طلا می تواند برای بدن مفید باشد در حالی که بسیاری از مضرات طلا برای بدن صحبت می کنند. تحقیقات جدید تایید کرده است که استفاده از طلا در مردان و زنان می تواند علائم و نشانه های آرتریت روماتوئید را در بخش قابل توجهی از مبتلایان بهبود بخشد.
    طلا بسیار بیشتر از فلز گرانبهای زرد است. برای چندین دهه، پزشکان از آن برای درمان آرتریت روماتوئید، آسم و تعدادی از اختلالات دیگر استفاده کرده اند. تا به امروز بسیاری از داروها جای خود را به طلا داده اند زیرا برخی هنوز بر این باورند که شایعات مضر بودن طلا برای پسران و مردان صحت دارد. در حالی که تحقیقات جدید از امکان استفاده از طلا برای درمان برخی از انواع سرطان خبر می دهد.

     

    عوارض احتمالی استفاده از طلا

     

    عوارض احتمالی استفاده از طلا

    طلا می تواند در چندین اندام بدن سم تولید کند. استفاده از طلا در دهان می تواند باعث اسهال شود. آلرژی به طلا می تواند باعث خارش و قرمزی پوست شود. یکی دیگر از عوارض استفاده از طلا، تخریب مغز استخوان است که می تواند منجر به کم خونی، خونریزی یا عفونت شود. آسیب کلیه و کبد نیز در درمان های طلا نسبتاً رایج است، بنابراین زمانی که از طلا برای درمان بیماری های خود استفاده می کنید. عملکرد اندام باید تحت نظر باشد تا به دلیل هرگونه واکنش سمی به طلا، درمان قطع شود.

    مکانیسم و نحوه عملکرد

    دانشمندان برای یافتن بیمارانی که در معرض خطر عوارض جانبی ناشی از مصرف طلا هستند، باید نحوه عملکرد این ماده در داخل سلول های بدن را بررسی کنند. این فلز از یک طرف می تواند سیستم ایمنی بدن را که بسیار فعال است تقویت کند. اما از سوی دیگر توانایی ایجاد پاسخ و فرآیند آلرژیک را نیز دارد (آلرژی پاسخ نامناسب و بیش از حد سیستم ایمنی به یک محرک است). در شماره دسامبر 2008 مجله ایمونولوژی، اشاره شد که این دو روش عمل متضاد همپوشانی دارند، با طلای سفید تعدادی از سلول‌ های ایمنی مرتبط با فرآیند التهابی را سرکوب می‌کند، اما در عین حال تعدادی دیگر از سیستم ایمنی را تحریک می‌کند.
    نکته
      طلا برای سال ها به عنوان یک داروی سرکوب کننده سیستم ایمنی مورد استفاده قرار گرفته است. اگرچه استفاده از این ماده نسبت به گذشته محدودتر شده است، اما از فرمول ها و ترکیبات جدید این فلز - مانند نانوذرات طلا - برای استفاده درمانی در برخی بیماری ها مانند روماتیسم و سرطان استفاده می شود. اگر فردی از بیماری کلیوی یا کبدی رنج می برد، دیگر نباید این ماده را به عنوان گزینه درمانی انتخاب کند و بهترین منبع برای تعیین خطرات و ملاحظات مصرف درمانی طلا، تجویز پزشک است.