<
search
اردو
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    زنجیر و گردنبند کارتیه

    گردنبند نقره نوعی از زیور آلات است که به منظور افزایش زیبایی و اعتماد به نفس افراد به عنوان یک اکسسوری کلاسیک استفاده می شود، علاوه بر مزیت هایی که خود نقره برای بدن انسان دارد استفاده از زنجیر و گردنبد نقره موجب می شود تا افراد سبک زندگی متفاوت خود را به دیگران نشان بدهند.


    گردنبندهای نقره محبوبیت زیادی دارند و خریداران این محصولات روز به روز و با گذشت زمان و همچنین با ورود سبک‌ها و طرح‌های جدید به بازار افزایش می‌یابد. شرکت در مناسبت‌های خاص مانند عروسی، جشن فارغ التحصیلی، مراسم اهدای جوایز، جشن تولد و شام سالگرد، بدون استفاده از جواهرات، ممکن نیست. آنان بدون جواهراتی که خودشان را آراسته کنند، احساس کسالت و کم حوصلگی می‌کنند.

    اگرچه نقره یک فلز گرانبهاست و دارای خصوصیات مختص به خود است  که آن را از سایر فلزات گران بها متمایز می سازد اما مهمترین خصوصیتی که برای این فلز تعریف شده است خاصیت درمانی آن است تا حدی که پزشکان نیز استفاده از این فلز را توصیه می کنند. در صورت وجود مشکلات جسمی  زمانی که نقره به طرق مختلف با بدن تماس می یابد تغییر رنگ می دهد.

    در صورتی که با تماس نقره با بدن رنگ آن به رنگ سیاه تبدیل شود حاکی از مشکلات غدد درونی بدن و مواد ترشحی است که با سطح نقره برخورد کرده و آن را سیاه می کند.این در حالی است که اگر رنگ نقره به رنگ سفید تغییر رنگ بدهد نشان دهنده اشکال در عملکرد کلیه است. بنابراین می توان گفت نقره مانند یک سیستم هشدار برای بدن عمل می کند و فرد را نسبت به مشکلات داخلی بدن با خبر می کند.یک گردنبند نقره میتواند در کنار زیبایی که به شما هدیه می دهد نقش یک هشدار دهنده را نیز داشته باشد.


    گردنبندهای نقره



    استفاده از گردنبندهای نقره به گروه خاصی محدود نمی شود و معمولا علاوه بر زنان، مردان نیز به استفاده از گردنبندهای نقره تمایل نشان می دهند. اگرچه بیشتر افراد صرفا با توجه به جنبه ظاهری و شکیل بودن گردنبندهای نقره اقدام به خریداری و استفاده از این گردنبند می نمایند اما این موضوع فقط می تواند یکی از دلایل استفاده روز افزون از این فلز گران بها باشد.گردنبندهای ساخته شده از نقره به تناسب اینکه برای زنان یا مردان مورد استفاده قرار گیرد دارای تاثیرات خاصی می باشند و در طرح های مختلفی ساخته می شوند.


    در وبسایت کافه سیلور به بررسی یکی از زیباترین انواع گردنبند نقره یعنی گردنبند کارتیر می پردازیم:



    گردنبند کارتیر نوعی از انواع مدل های گردنبند است که هم با استفاده از طلا و هم با استفاده از نقره تولید می شود، این طراحی اولین بار توسط خود برند فرانسوی کارتیر ابداع شد ولی پس از آن که به دلیل زیبایی خیره کننده اش مورد استقبال مردم قرار گرفت توسط تولید کنندگان دیگری در کشور های مختلف شروع به تولید شد.


    کارتیر در صنعت  زیور آلات و اکسسوری های نقره بسیار معروف می باشد. این موضوع دلیلی ندارد جز طراحی زیبا و منحصر بفرد این نوع گردنبند که هیچگاه قدیمی نمی شود و اکثر مردم آن را دوست دارند .از آنجایی که گردنبند کارتیر هیچگاه قدیمی نمیشود و همیشه علاقه مندان خاص خود را داراست خرید گردنبند کارتیر نوعی از سرمایه گذاری هم محسوب می شود.

    طراحی این گردنبند به گونه ای هست که شما می توانید به راحتی در میهمانی ها و یا حتی جلسات رسمی از آن به منظور خيره کردن چشم ها استفاده کنید.


    قیمت گردنبند کارتیر

     
    از آنجایی که طراحی گردنبد کارتیر با دقت و به زیبایی انجام شده است می توافد انواع مختلف سلیقه ها را پوشش بدها.

    چنانچه شما فردی باشید که میخواهید یک گردنبند با طراحی جسورانه داشته باشید و یا در صورتی که شما از طراحی های کلاسیک و سنتی خوشتان می آید، هر دو حالت می توانید از گردنبند کارتیر به منظور افزایش زیبایی و عزت نفس خودتان استفاده کنید.


    قیمت گردنبند کارتیر بستگی به نوع سازنده و کشور سازنده و طراحی های مختلف متفاوت است، همینطور زنانه و یا مردانه بودن گردنبند می تواند در قیمت ان تاثیر داشته باشد.

    سوالات متداول خریداران گردنبند کارتیر از کافه سیلور:

    ۱.خرید گردنبند کارتیر با ارسال فوری برای خریداران امکان پذیر می باشد؟


    بله، شما می توانید انواع گردنبند کارتیر زنانه و مردانه با طرح های مختلف را چه به صورت تکی یا عمده از کافه سیلور خریداری نمایید.


    ۲.قیمت گردنبند کارتیر چه قدر است؟


    قیمت گردنبند کارتیر به عوامل مختلفی بستگی دارد، زنانه یا مردانه بودن و وزن گردنبند می تواند معیار های مهمی برای قیمت گذاری آن باشند.


    ۳.چرا باید گردنبند کارتیر استفاده کرد؟


    گردنبند کارتیر به گونه ای طراحی شده است که با هر نوع استایل ورزشی یا رسمی هماهنگ است و استفاده از آن می تواند زیبایی شما را چند برابر کند.


    ۴. امکان خرید عمده گردنبند نقره کارتیر از کافه سیلور وجود دارد؟


    بله، کافه سیلور انواع گردنبد ها را به صورت عمده من جمله گردنبند کارتیر با قیمت همکار بفروش می رساند، برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۳۴۹۸۶۶۶ تماس حاصل فرمایید.