<
search
ترکی
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    طلای آب شده

    catalog.orderby
    media.product.imagealternatetextformat

    شمش طلای آب شده

    زمانی که صحبت از سرمایه گذاری در شمش طلا اب شده می شود، چند مورد وجود دارد که حتما باید بررسی کنید. هرچند خرید طلا همیشه معمولا سودده است اما با رعایت این موارد قبل از سرمایه گذاری می توانید اطمینان حاصل کنید که تصمیمی آگاهانه و درست گرفته اید.
    products.callforprice

    چگونه طلا بدون اجرت-کم اجرت را آنلاین بخریم؟

    مانند بسیاری از محصولات دیگر، انتخاب طلا به صورت آنلاین می‌تواند به آسانی یک کلیک کردن باشد. که از مزایای آن می‌توان به مشاهده بدون دغدغه چندین محصول و مقایسه آن‌ها اشاره کرد. جهت خرید طلای کم اجرت می‌توانید با مشاهده و انتخاب محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما همواره پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود.

     

    خرید طلا بدون اجرت و کم اجرت

    طلا بدون اجرت یا کم اجرت درواقع همان طلای دست دوم است که در کافه سیلور موجود می‌باشد. قیمت این طلاها نسبت به طلاهای نو کمتر است و دستمزد ساخت ندارد. به همین دلیل بسیاری تمایل به خرید طلای بدون اجرت برای پس‌انداز دارند. 

    شما در واقع با پرداخت هزینه کمتر، می‌توانید صاحب طلای بدون اجرت شوید و سود بسیار خوبی داشته باشید. 

    طلای دست دوم ارزانتر است؟

    نکته مهم در مورد خرید طلا بدون اجرت یا طلا دسته دوم این است که شما در مقایسه با جواهرات جدید تقریباً مطمئن هستید که ارزش و کیفیت را در خرید خود پیدا خواهید کرد.

     جواهرات استفاده شده، دارای قیمت کمتری هستند و اینکه معمولا دسته اقلام طلای بدون اجرت با استانداردهای بالاتری ساخته می‌شوند. البته طلاهای سبک نیز قیمت کمتری نسبت به سایر طلاها دارند.

     

     

    آیا خرید جواهرات دست دوم مشکلی به وجود نمی‌آورد؟

     

     

    طلا فلزی گران‌بها است که برای خرید آن باید هزینه‌ زیادی صرف شود. همین موضوع باعث می‌شود تا تهیه زیورآلات طلا به‌منظور استفاده شخصی یا حتی سرمایه‌گذاری برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد؛ اما همیشه راهی برای کاهش هزینه‌ها وجود خواهد داشت. خرید طلای بدون اجرت یکی از راهکارهایی است که به‌منظور کاهش هزینه‌های طلا توصیه می‌شود؛ در واقع برای سرمایه گذاری مطمئن، خرید طلا کم اجرت می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. که حقانی امکان خرید طلای آنلاین را برای شما فراهم کرده است.

    هنگامی که سخن از طلا کم اجرت می‌شود، برخی به اشتباه تصور می‌کنند که این نوع طلا با طلای بدون اجرت یا همان دست دوم یکی است؛ اما این تصور کاملا اشتباه است. در ادامه به بررسی این نوع طلا خواهیم پرداخت.

     

    جواهرات دست دوم، معمولا امتحان خود را پس داده اند. این بدان معناست که شما می‌توانید با خیالی راحت خرید آنلاین طلا خود را انجام دهید. و اینکه خرید طلا بدون اجرت هیچ اشکالی ندارد. زیرا که جواهرات شما از مواد باکیفیت‌تر و برای ماندگاری ساخته شده اند. شما همچنین می‌توانید مواد کمیاب مانند الماس زرد را در مجموعه‌های دست دوم و همینطور در قطعات ساخته شده از طلای 22 عیار پیدا کنید.

     

    کافه سیلور، ویترین آنلاین طلا و جواهر کشور است که با هدف توسعه و تحول صنعت طلا و جواهر فعالیت خود را آغاز کرده است . هموطنان عزیز میتوانند در هر لحظه از شبانه روز از فروشگاههای معتبر طلا و جواهر ایران دیدن فرمایند و با بررسی ، مقایسه و انتخاب محصول مورد نظر خود ، لذت یک انتخاب هوشمندانه را تجربه کنند.

     

     

    کافه سیلور معتبرترین مرجع برای خرید آنلاین طلا کم اجرت

    کافه سیلور به‌عنوان معتبرترین مرجع خرید طلای آنلاین با بهره‌گیری از بهترین استادکاران ماهر ایرانی و برترین طراحان خلاق طیف متنوعی از محصولات اعم از گردنبند طلا، محصولات کم اجرت و همچنین زیباترین انگشتر طلا را طراحی و عرضه می‌کند تا هر کسی با هر میزان درآمد بتواند از بین صدها مدل جذاب و به‌روز بهترین نمونه را انتخاب و به‌صورت آنلاین خریداری کند.

     

    مزایای خرید طلای بدون اجرت از کافه سیلور

    • ارسال رایگان به سراسر ایران
    • گارانتی مادام العمر
    • تعویض و عودت محصول تا 7 روز
    • امکان ساخت محصول مدنظر به‌صورت سفارشی
    • صدور فاکتور رسمی و معتبر

     

    خرید انواع طلا کم اجرت

    محصولات بدون اجرت طیف متنوعی از زیورآلات و جواهرات را شامل می‌شود. طلای کم اجرت می‌تواند یک هدیه مناسب و یک گزینه عالی برای سرمایه‌‌گذاری‌های بلندمدت باشد. در ادامه این صفحه به برخی از این نوع محصولات اشاره خواهیم کرد.

    دستبند طلا

    دستبند طلا جزو پرفروش‌ترین زیورآلات در بین بانوان است که در طرح‌های متنوعی ارائه می‌شود. با خرید دستبند طلا کم اجرت می‌توانید یک خرید هوشمندانه داشته باشید؛ چرا که به‌راحتی می‌توانید این زیورآلات را با قیمت پایین‌تر خریداری کنید.

    النگو طلا

    النگو طلا انواع مختلفی دارد و بهترین مدل آن برای سرمایه‌گذاری النگو است. برای خرید محصولات بدون اجرت و النگو می‌توانید از طریق همین صفحه برای خرید طلا کم اجرت اقدام کنید.

     گوشوار طلا

    گوشواره طلا نیز جزو آیتم‌هایی است که می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد؛ در ضمن می‌توان با خرید گوشواره طلا بدون اجرت هدیه مناسبی برای دختر بچه‌ها فراهم کرد.

     

    قیمت طلا بدون اجرت

    از آنجایی که قیمت طلا بدون اجرت بسیار مقرون به صرفه است، افراد به‌منظور سرمایه‌گذاری بیشتر سراغ این دسته از محصولات می‌روند. همین موضوع باعث می‌شود تا تقاضا برای خرید طلا بدون اجرت بسیار بالا باشد؛ بنابراین اگر شما نیز در حال برنامه‌ریزی جهت تهیه طلا و جواهر هستید، ما اینجاییم که در این مسیر به شما کمک کنیم. شما می‌توانید با خرید طلای کم اجرت از مجموعه ما هزینه‌های خود را به‌طور قابل توجهی کاهش دهید.

    در واقع ما در مجموعه کافه سیلور نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین طلای کم اجرت را با قیمتی بسیار کمتر از سایر طلا فروشی‌های بازار در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم. همچنین با ارائه خدمات ساخت طلا سفارشی بستری را برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده‌‎ایم تا بتوانید زیورآلات دلخواه خود را با طرح مورد نظر سفارش دهید و زرگران ما در اسرع وقت آن را برای شما عزیزان طراحی و اجرا نمایند. 

     طلای قسطی

    جواهر و طلای بدون اجرت چیست؟

    هنگامی که به منظور خرید طلا کم اجرت به یکی از مراکز معتبری که در این زمینه فعالیت دارند، مراجعه کنید فرد فروشنده علاوه بر هزینه طلا خام که بر اساس میزان وزن آن مشخص می‌شود، هزینه‌ای را به‌صورت جداگانه بابت طراحی و ساخت طلا از شما دریافت می‌کند. در واقع می‌توان گفت اجرت طلا همان هزینه‌ای است که بابت طراحی و ساخت به فروشنده پرداخته می‌شود. لازم به ذکر است که این هزینه به دو صورت ریالی و درصدی محاسبه می‌شود؛ بنابراین ضروری است که در هنگام خرید طلا یا حضوری این نکته را در نظر داشته باشید. اگر می‌خواهید هزینه کمتری بابت اجرت بپردازید می‌توانید سراغ طلا بدون اجرت بروید.

    برخی از دوستان تصور می‌کنند که هر چه وزن طلای منتخب بیشتر باشد، هزینه لازم برای خرید آن نیز به همان میزان بیشتر است‌. در این باره باید بگوییم که سختی لازم برای طراحی و ساخت طلا هیچ ارتباطی با وزن آن‌ها ندارد. به‌عبارتی هیچ تفاوتی ندارد که شما بخواهید یک دستبند طلا زنانه ظریف بسازید یا یک انگشتر مردانه با وزن بالا در هر دو صورت طلا فروش با توجه به سختی کار هنگام طراحی طلا از شما هزینه دریافت می‌کند نه وزن جواهر! 

     

    مزایای خرید طلای بدون اجرت

    با توجه مزیت‌هایی که خرید جواهرات و طلای بدون اجرت دارد، افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند. در ادامه به‌صورت مختصر این مزایا را برایتان شرح داده‌ایم:

    • پرداخت هزینه کم‌تر(به‌علت عدم پرداخت هزینه ساخت)
    • امکان سرمایه‌گذاری با سوددهی بیشتر
    • برخلاف سکه یا دیگر موارد امکان استفاده از طلای بدون اجرت تا زمان فروش آن وجود دارد.
    • می‌توانید مناسب با بودجه خود حجم مناسبی از جواهرات را تهیه کنید.

     

    نحوه خرید آنلاین طلای کم اجرت از حقانی

    فرایند خرید اینترنتی طلا کم اجرت در وب‌سایت حقانی همانند دیگر محصولات این سایت محبوب، بسیار ساده بوده و با چند کلیک می‌توانید اقدام به خرید طلا کنید.

    ابتدا باید از طریق همین صفحه محصول مدنظر خود را انتخاب کنید، بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید. در صورتی که قصد خرید محصول دیگری را ندارید گزینه تسویه حساب را انتخاب کنید و شماره تلفن و مشخصات خود را ثبت کنید و نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنید. شما می‌توانید طلای خریداری شده‌تان را بعد از 3 الی 7 روز کاری درب منزل تحویل بگیرید.

     

    کافه سیلور در خدمت شماست تا محصولاتی نظیر شمش نقره، نیم ست نقره، رکاب نقره ، پیرسینگ گوش، پیرسینگ بینی و طلای آب شده را عرضه کند.

     

    خرید طلا کم اجرت، انتخابی هوشمندانه و پربازده

    این روزها که خرید طلا آنلاین متقاضیان زیادی یافته است افراد بسیاری به دنبال خرید طلا کم اجرت آنلاین هستند؛ در واقع باید بگوییم که این افراد دوست دارند بدون صرف زمان زیاد با انتخاب بهترین مجموعه‌های آنلاینی که در این زمینه فعالیت دارند، به خرید طلای کم اجرت بپردازند.

    اگر شما نیز رویای خرید طلا و جواهرات زیبا و فوق العاده با حداقل بودجه را در سر می‌پرورانید، باید بدانید که خرید طلا با اجرت پایین می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد؛ اما باید در ابتدا یک مجموعه معتبر را برای خرید انتخاب کنید تا جواهر دلخواه خود را بیابید.

    کافه طلا چندین سال است که بهترین و زیباترین طلا و جواهرات بازار را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار داده‌ایم و سعی کرده‌ایم تا کمترین اجرت را بابت ساخت طلا دریافت کنیم.

    اگر ایده‌های خاصی را برای ساخت طلا و جواهرات در سر دارید، باید حتما نهایت دقت و توجه خود را به کار گیرید تا در نهایت یک جواهر فوق العاده داشته باشید. فرایند طراحی و ساخت طلا یک فرایند بسیار دشوار و زمان بر است. انجام کارهای دشوار و سخت تنها از عمده افراد متخصص و حرفه‌ای که چندین سال در این زمینه تجربه کاری دارند، بر می‌آید.

     

    جمع بندی

    از آنجایی که طلا یک فلز گرانبها است، هزینه در نظر گرفته شده برای خرید جواهرات ساخته شده از این فلز نیز بالا است. اما این بدین معنی نیست که نمی‌توان طلا را با قیمت دلخواه خریداری کرد. هزینه نهایی در نظر گرفته شده برای خرید طلا با توجه به سه فاکتور وزن، اجرت و سنگ‌های به‌ کاررفته مشخص می‌شود. منظور از اجرت هزینه‌ای است که لازم است فرد بابت طراحی و ساخت طلا به گالری منتخب دهد. قطعا اگر شما بتوانید مجموعه‌ای را پیدا کنید که در قبال طراحی و ساخت جواهرات دلخواهتان هزینه کمتری دریافت کند، می‌توانید نقش بسیاری در کاهش قیمت طلا و جواهرات دلخواه خود داشته باشید. تهیه طلا کم اجرت امروزه به یکی از بحث‌های بسیار داغ در بین افراد علاقه‌مند به طلا و جواهر تبدیل شده است. در واقع می‌توان گفت متقاضیان خرید طلا کم اجرت بسیار زیادند.