<
search
اردو
All Categories
    Menu Close

    زنجیر ونیزی

    قیمت نقره

    catalog.orderby
    catalog.pagesize catalog.pagesize.perpage
    زنجیر ونیزی مدل 6000

    زنجیر ونیزی مدل 6000

    زنجیر ونیزی مدل 6000
    قیمت تماس بگیرید

    زنجیر ونیزی

    زنجیر ونیزی چیست؟

    نکته مهمی که در هنگام خرید زنجیر ونیزی بایستی به آن توجه کنید، این است که به عنوان مثال اگر طول زنجیر جعبه ای را کوتاه تر در نظر بگیریم، طول زنجیر جعبه ای خریداری شده به مراتب کمتر و یا طولانی تر خواهد شد، به خصوص اگر طول زنجیر جعبه ای شما بیشتر از حد استاندارد باشد، به همین خاطر می توان گفت که طول زنجیر جعبه ای از حد استاندارد بلندتر خواهد بود.

     

    ویژگی های زنجیر ونیزی


    یکی از محبوب ترین زنجیرهایی که در ویترین های طلا فروشی ها مشاهده می شود در واقع زنجیر ونیزی است که اغلب آن را به نام زنجیر جعبه ای نیز می شناسند. اجزای اصلی به کار رفته در زنجیر بیشتر شبیه جعبه های کوچک می باشد که گرد هم آمده اند و همین علت موجب نام این زنجیر به نام زنجیر جعبه ای شده است. یکی از ویژگی های خوب این زنجیر این است که استحکام و ماندگاری بالایی دارد. در واقع این زنجیر از پیوند ناگسستنی و غیر قابل انفصال اجزای مکعبی شکل تشکیل شده است که علاوه بر محکم بودن ظاهر زیبا و شیکی نیز دارد. زنجیر ونیزی از طلای 18 عیار ساخته شده است که ماندگاری و دوام بالایی دارد.

    این مدل از زنجیر دارای ساختار و قفل محکمی نیز می باشد که اغلب وزن آن در حدود 19.070 می باشد. زنجیر ونیزی مدل اسپرت می باشد که با توجه به این ویژگی آن مناسب هر رنج سنی می باشد و علاوه بر خانم ها، آقایان نیز می توانند از آن استفاده کنند. دارای انواع متنوعی نظیر  زنجیر ونیزی بسیار نازک، زنجیر ونیزی بافت متوسط و زنجیر ونیزی بافت ضخیم می باشد که بدین ترتیب خریدار دامنه وسیعی تری از انتخاب مدل های متنوعی از زنجیر ونیزی را خواهد داشت که می تواند با توجه به سلیقه خود مناسبترین و زیباترین آن را انتخاب کند.

    اگر شما هم قصد خرید زنجیر را دارید پیشنهاد ما به شما این است که زنجیر ونیزی را انتخاب کنید. این مدل از زنجیر دارای ساختار محکمی می باشد که قفل به کار رفته در آن نیز بسیار منحصر به فرد بوده و مانع از گم شدن و افتادن زنجیر از دور گردن شما می شود. یکی از ویژگی های این زنجیر این است که به عنوان دستبند نیز قابل استفاده می باشد و شما در هر زمانی می توانید برای تنوع بیشتر، آن را از گردن بیرون آورید و به شکل دستبند استفاده کنید. از دیگر ویژگی این زنجیر این است که به خاطر ساختار جعبه ای شکلی که دارد به راحتی نمی شکند.


    عوامل موثر بر قیمت طلا و جواهرات


    اگر چه تنوع جواهرات و طلا زیاد است و مدل های متنوعی از زنجیر در فروشگاه های طلا و جواهرات دیده می شود اما عوامل زیادی هستند که بر قیمت طلا و جواهرات تاثیر بسزایی دارند. یکی از عوامل موثر بر قیمت طلا و جواهرات وزن طلا و قیمت جهانی طلا می باشد که به طور مستقیم تاثیر زیادی بر قیمت آن می گذارد. در واقع هر چقدر طلا وزن بیشتری داشته باشد به همان نسبت قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. البته در هر کدام از طلا و جواهرات نگین ها و سنگ های مختلفی به کار رفته است که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند.

    اگر در طلا و جواهرات از سنگ های گران قیمت همچون الماس ، برلیان و یاقوت استفاده شده باشد به طبع قیمت طلا نیز بالاتر خواهد رفت. بنابراین یکی از عوامل موثر دیگری که موجب افزایش قیمت طلا و جواهرات می شود همان سنگ ها و نگین های قیمتی است که اگر چه وزن سنگین و قیمت بالایی دارند از طرفی جذابیت زیادی به ظاهر طلا و جواهرات می دهند.

    عیار زنجیر طلا چند باشد بهتر است؟


    با توجه به اینکه زنجیر به دور گردن بسته می شود و شما در همه حال آن را بر گردن دارید باید از استحکام و مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد.در واقع اگر عیار به کار رفته در زنجیر 20 یا 22 عیار باشد نرم تر بوده و ماندگاری کمتری دارد بنابراین برای پوشیدن مداوم زنجیر بهتر است از عیار 20 یا 22 چشم پوشی کنید و به دنبال مناسبترین زنجیر باشید. طلای 18 عیار با توجه به عیار آن که در زنجیر به کار رفته ماندگاری بالایی دارد و از طرفی از استحکام بالاتری نیز برخوردار است.

     

    عیار زنجیر طلا چند باشد بهتر است؟

     

    بنابراین همان طور که در متن بالا اشاره کردیم زنجیر ونیزی دارای عیار 18 می باشد که همین امر موجب استحکام و ماندگاری بالای آن می شود. از طرفی ساختار آن به شکل مربع های کوچک به هم چسبیده است که پیوند ناگسستنی دارد و قفل به کار رفته در آن نیز محکم می باشد. بنابراین با پوشیدن مداوم زنجیر ونیزی در همه حال هیچ خراشی بر روی آن ایجاد نمی شود و از بابت باز شدن قفل و در نهایت افتادن و گم شدن آن نیز خیالتان راحت باشد.


    راهنمای خرید مدل های زنجیر طلا


    تا به اینجای متن زنجیر ونیزی و ویژگی های آن را برای شما بیان کردیم اما بهتر است قبل از خرید زنجیر برخی از موارد را در نظر بگیرید تا در نهایت خرید موفقی داشته باشید.


    هدف از خرید


    در ابتدای خرید بهتر است هدف از خرید زنجیر طلا را مشخص کنید در واقع شما مایل به خرید طلای کامل هستید یا بیشتر با طلای روکش شده موافق می باشید. با توجه به تفاوت قیمت بین این دو محصول شما باید هدفتان را از خرید زنجیر مشخص کنید.به طور مسلم زنجیری که روکش طلا داشته باشد نسبت به زنجیری که طلا باشد قیمت ارزانتری دارد و در مدت خیلی کوتاهتری نیز روکش طلای آن از بین خواهد رفت و فلز زیرین آن نمایان خواهد شد. بنابراین با این اوصاف شما باید بعد از یک مدت دوباره به جواهر فروشی مراجعه و از آنها درخواست کنید که زنجیر را دوباره آبکاری طلا کنند.

    باتوجه به این امر پیشنهاد ما به شما این است که زنجیر طلا را بخرید چراکه این مدل از زنجیر با توجه به عیار طلای به کار رفته در آن استحکام و دوام بالایی دارد و البته برای چند مدت یک بار نیز نیاز به آبکاری ندارد. انواع متنوعی از زنجیر طلا در فروشگاه ها و جواهرات فروشی موجود است که هر کدام دارای ابعاد و وزن های متنوعی هستند و از طرفی هر کدام نیز دارای طراحی فوق العاده بی نظیری هستند.

    در این بین زنجیر ونیزی نیز ساختار مربعی شکل یا جعبه ای شکلی دارد که علاوه بر زیبایی از استحکام و ماندگاری بالایی برخوردار است. زنجیر ونیزی تنها مختص خانم ها نمی باشد بلکه مدل اسپرت آن مختص هر رنج سنی می باشد و آقایان نیز می توانند مدل ضخیم آن را انتخاب کنند.

    عیار به کار رفته در زنجیر


     توجه کردن به عیار زنجیر نیز اهمیت بالایی دارد در واقع در زمان خرید زنجیر باید به عیار آن نیز توجه داشته باشید. به طور مسلم اگر عیار به کار رفته در زنجیر زیاد باشد قیمت ان نیز افزایش خواهد یافت و اگر عیار به کار رفته در آن کمتر باشد شاهد قیمت پایین و مناسب زنجیر خواهید بود. یکی از نکات جالب در مورد عیار طلا در زنجیر و جواهرات این است که اگر چه عیار پایین تر موجب پایین بودن قیمت زنجیر می شود اما از  طرفی دیگر  این مدل از زنجیر استحکام و مقاومت بالاتری خواهد داشت.


    ساختار و حلقه ها و دانه های زنجیر


    توجه کردن به ساختار زنجیر نیز در زمان خرید اهمیت بالایی دارد. در واقع ساختار زنجیر نشان دهنده این است که زنجیر چقدر در برابر خراش  یا پاره شدن  از خود مقاومت نشان خواهد داد . انواع متنوعی از زنجیر در بازار جواهرات فروشی موجود است که هر کدام با توجه به شکل ظاهری که دارند با نام های متفاوتی در بازار شناخته می شوند.

     

    ساختار و حلقه ها و دانه های زنجیر


    اگر شما ترجیح می دهید زنجیر طلا را در همه حال به گردن داشته باشید باید زنجیری را انتخاب کنید که ساختار مستحکمی داشته باشد و از ضخامت زیادی نیز برخوردار باشد. یکی از نکات مهم در زمان خرید زنجیر این است که هر زنجیری که انتخاب می کنید باید تحمل وزن آویز یا پلاک را داشته باشد در واقع با همراه کردن آویز یا پلاک به زنجیر در اثر سنگین شدن به هیچ عنوان پاره نشود. بنابراین علاوه بر تحمل وزن بالای آویز یا پلاک باید زنجیر از انعطاف پذیری خوبی نیز برخوردار باشد تا در طول زمان استفاده دچار شکستگی نشود.

    خرید آنلاین زنجیر ونیزی


    زنجیر ونیزی برای افرادی که مایل هستند به طور مداوم زنجیر را به دور گردن خود یا به صورت دستبند بپوشند بسیار مناسب می باشد.  از ویژگی های زنجیر ونیزی به ساختار مربعی شکل، قفل مستحکم و انعطاف پذیری آن اشاره کردیم. هر کدام از این ویژگی ها دلیل محبویت زنجیر ونیزی بین خریداران زنجیر است. زنجیر ونیزی طرح اسپرت دارد که همه رنج سنی از خانم ها و آقایان آن را می توانند بپوشند.

    انواع متنوعی از زنجیر ونیزی در فروشگاه های و جواهرات فروشی آنلاین موجود است که شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه با خیال راحت در منزل بشینید و مدل های متنوعی از زنجیر ونیزی را در وب سایت جواهر فروشی مشاهده کنید. البته عیار و ویژگی های هر کدام از مدل ها در پایین آنها نوشته شده است و در  نهایت هر کدام نیز دارای قیمت های متفاوتی هستند.

    یکی از مزیت های خرید آنلاین زنجیر ونیزی این است که به صورت آنلاین می توانید جدیدترین و ترندترین مدل های زنجیر ونیزی را در وب سایت جواهر فروشی مشاهده کنید. با توجه به اینکه حضور یافتن در فروشگاه های جواهر فروشی با توجه به شلوغی بازار دردسرهای خود را دارد بنابراین شما با خیال راحت و به دور بودن از هر گونه نگرانی می توانید از فروشگاه های معتبری که به صورت آنلاین فعالیت می کنند مدل های متنوعی از این زنجیر را مشاهده کنید و متناسب با بودجه ای که برای خرید زنجیر کنار گذاشته اید مناسب ترین را انتخاب کنید.

    البته فروشگاه های معتبر فروش زنجیر طلا این امکان را برای خریداران فراهم کرده است که محصولات متنوع خود را با اجرت پایین به فروش برسانند. این یکی از امکانات قابل توجه برای خریداران است که می توانند با اجرت پایین تر مناسب ترین و زیباترین زنجیر را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند.

    سخن پایانی


    طلا و جواهرات از جمله وسایل تزئینی و قیمتی هستند که با پوشیدن آن جذابیت خاصی پیدا خواهید کرد. در این بین زنجیر نیز از جمله مواردی است که با پوشیدن آن به دور گردن جذابیت فوق العاده خاصی پیدا خواهید کرد. زنجیر و قفل به کار رفته در زنجیر ونیزی بسیار محکم و با دوام است و جلوه زیباتری به آن بخشیده است. زنجیر ونیزی از اتصال مربع های بسیار کوچک به هم تشکیل شده است که سطح صاف و صیقلی دارد و از طرفی دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی نیز است. با توجه به تقاضای بالا برای این مدل از زنجیر در همه فروشگاه های طلا و جواهرات مدل های کوتاه و بلند آن دیده می شود.

     

    خرید آنلاین زنجیر ونیزی


    اجزای اصلی به کار رفته در زنجیر بیشتر شبیه جعبه های کوچک می باشد که گرد هم آمده اند و همین علت موجب نام این زنجیر به نام زنجیر جعبه ای شده است. یکی از ویژگی های خوب این زنجیر این است که داری استحکام و ماندگاری بالایی دارد. در واقع این زنجیر از پیوند ناگسستنی و غیر قابل انفصال اجزای مکعبی شکل تشکیل شده است که علاوه بر محکم بودن ظاهر زیبا و شیکی نیز دارد. زنجیر ونیزی از طلای 18 عیار ساخته شده است که ماندگاری و دوام بالایی دارد. بنابراین اگر شما قصد خرید زنجیر را دارید پیشنهاد ما به شما این است که زنجیر ونیزی را با خیال راحت از وب سایت طلا و جواهر فروشی آنلاین خریداری کنید.

     

    Filter by
    filtering.manufacturerfilter