<
search
عربی
All Categories
    Menu Close

    گردنبند حرز امام جواد (ع)

    قیمت نقره

    catalog.orderby
    گردنبند حرز امام جواد مدل 6000

    قلادة تميمة الامام جواد موديل 6000

    قلادة تميمة الامام جواد موديل 6000
    450٬000 تومان

    کافه سیلور محل تهیه خرید و فروش کلیه محصولات و زیور آلات نقره و حرز امام جواد (ع)

     

    گردنبند حرز امام جواد زنانه و مردانه

    گردنبند حرز امام جواد به نحوی طراحی و ساخته می شود که برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد. قاب و زنجیر آن معمولا از جنس نقره بوده و منقش به اسم پروردگار و ائمه معصومین می باشد؛ البته انواع ساده آن نیز وجود دارد.

    البته می توان حرز امام جواد (ع) را بر کاغذ نوشت و در آویزهای گردنی جرمی نیز گذاشت. البته نوشتن این حرز آداب و شرایطی دارد که رعایت آن بسیار ضروری است. بنابراین توصیه می شود آن را از افراد مورد اعتماد خود خریداری نمایید.

    گردن آویز حرز امام جواد

    حرز امام جواد (ع) همانطور که گفته شد یکی از مشهور ترین و معتبرترین احراز می باشد. سال ها است که مسلمان و علما از خواص و فواید به همراه داشتن این حرز بهره می برند. فواید بی شمار به همراه داشتن این حرز سبب شده که این حرز بر روی انگشتر با نگین های مختلف نظیر یاقوت و فیروزه نگاشته شود تا افراد بتوانند آن را به همراه داشته باشند و یا روی گردنبند ها با جنس های مختلف نظیر طلا و نقره حک شود و یا بر روی کاغذ نوشته شده و با استفاده از قاب حرز به صورت آویز گردنی مورد استفاده قرار گیرد.

    خواص گردنبند حرز امام جواد + قیمت محفظه و جای دعا

    گردنبند حرز امام جواد و همراه داشتن آن چه فواید و خواصی برای انسان دارد و قاب یا جای حرز را چطور میتوانیم تهیه کنیم و قیمت آن چقدر است؟

     

    حرز امام جواد (ع) یکی از احراز معتبر برای دفع انواع بلایای زمینی و آسمانی از جمله بیماری و چشم زخم می باشد. استفاده از این حرز آثار و برکات بسیاری دارد. به همین علت این حرز را می توان بر روی نگین انگشتر، بازوبند یا گردن آویز نوشت و با خود به همراه داشت.

    خواص گردنبند حرز امام جواد

    حرز یا تعویذ در زبان فارسی به معنای مکانی حصار کشی شده است که امکان نفوذ به آنجا نیست و کاملاً مستحکم می باشد. دعای حرز در واقع همین کار را برای انسان انجام می دهد و او را از بلایای مختلف آسمانی و زمینی حفظ می نماید. اگرچه کلمه حرز در آیات قرآن کریم ذکر نشده است، اما به وفور در روایات متعددی در مذاهب مختلف دین اسلام نقل شده است. پیامبر گرامی اسلام و تمامی ائمه معصومین دارای دعای حرز مختص به خود بودند و پیروان خود را به استفاده از آن تشویق می نمودند.

     

    در این میان یکی از احراز معروف، حرز امام جواد (ع) می باشد. البته حرز امام جواد به دو نوع حرز صغیر و حرز کبیر تقسیم شده است. در مورد خواص حرز صغیر آمده است که انسان را از بلایای دنیوی مصون نگاه خواهد شد و سبب عاقبت بخیری می شود. متن حرز صغیر به شرح زیر می باشد:

    (یا نُورُ یا بُرْهانُ، یا مُبینُ یا مُنیرُ، یا رَبِّ اکْفِنی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسأَلُکَ النَّجَاهَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ)

    اما حرز کبیر دارای خواص بی شماری است و انسان را از تمام بلایای زمینی و آسمانی، دیدن کابوس و چشم زخم حفظ می نماید.

     

    جای حرز امام جواد

    البته در روایات استفاده از آن به صورت بازوبند بیشتر توصیه شده است. در واقع اگر بخواهید از تمام خواص این حرز بهره کافی ببرید، باید آن را بر بازوی خود ببندید. برای بستن این حرز بر بازو آن را روی چرم نوشته و به بازو می بندد. البته باید توجه داشته باشید که این حرز دارای اسماء الهی است. بنابراین تماس مستقیم آن با پوست بدون وضو اشکال دارد، بنابراین باید انگشتر، گردنبند و بازوبند این حرز به نحوی تهیه شود که در تماس مستقیم با پوست نباشد.

    امام جواد (ع) می فرمایند: خویش را به همان دعا سپر کن که در صورتی که لشکریان روم و ترک را ببینی و تمامی به همراه کل اهل زمین بر ضد تو تنش نمایند، به تو نامناسبی نرسد و از تو حفاظت می گردد. (مهج الدعوات ص 39).

    از جمله مهمترین فواید به همراه داشتن این دعا محفوظ ماندن از شر چشم زخم است. پیامبر اسلام فرموده اند که چشم نظر مرد را در قبر و شتر را در دیگ قرار می دهد.

    به علاوه حرز امام جواد (ع) انسان را از جمیع بلایا از جمله انواع بیماری ها در امان نگه می دارد و انسان را از شر شیاطین، اجنه، پادشاهان، سلاطین و مردان تنگ نظر حفظ می کند.

    قاب حرز امام جواد

    سحر و جادو از جمله مشکلاتی است که ممکن است افراد به آن گرفتار شده و مسبب تغییر دوستی ها، دشمنی ها، خوشی ها و غم های آن ها شود. این حرز شر و آثار سحر و جادو را باطل می نماید. به همراه داشتن این دعا انسان را به غیر از خداوند محتاج نمی کند و رزق و روزی را افزایش می دهد.

    همچنین این دعا افراد را از غرق شدن، کشته شدن و شکست خوردن حفظ می کند. در کارها و امور زندگی او گشایش ایجاد خواهد شد. افراد صالح و خیرخواه به سمت دارنده حرز جذب شده و ستمکاران و بدخواهان از او دور می شوند. عزت، قدرت و آبروی او حفظ شده و روز به روز بیشتر می شود. حاجات مشروع دارنده این حرز برآورده خواهد شد.

    Filter by
    filtering.manufacturerfilter