<
search
ترکی
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    Back to all

    بررسی قیمت اونس نقره در هفته ای که گذشت

    همانطور که می دانید به علت افزایش میزان استفاده از فلز گرانبهای نقره در صنایع گوناگون پزشکی و خودروسازی و ...، میزان سرمایه گذاری برای این فلز در سطح جهان افزایش یافته است، با کافه سیلور همراه باشید تا در این مطلب به بررسی قیمت اونس جهانی نقره و قیمت نقره بپردازیم و ببینیم احتمالا قیمت نقره بالا می رود یا پایین می آید:

    در هفته گذشته قیمت اونس جهانی افت و خیز های فراوانی داشت و تا زمان نگراش این مقاله در عدد ۲۲.۶۳ سنت ایستاده است، قیمت اونس به موارد مختلف صنعتی و سیاسی و اقتصادی مربوط می باشد و ما در این بررسی صرفا نمودار اونس را تحلیل می کنیم.

    نکته مهم:

    این مقاله فقط برای بررسی قیمت نقره از دیدگاه تحلیل تکنیکال نگارش شده است و به هیچ عنوان سیگنال خرید و فروش نمی باشد، مسوولیت معامله های شما با خودتان است.

     

    قیمت اونس نقره

    همانطور که در نمودار بالا مشاهده می فرمایید قیمت نقره برای ۱۴۲ روز است که درکانال ۲۰ سنت تا ۲۶ سنت در حال رنج زدن و نوسان می باشد، در صورت شکسته شدن این کانال قیمتی به بالا قیمت این فلز گرانبها اعداد بیشتری را خواهد دید.

    بررسی اونس نقره

    همانطور که مشاهده می کنید قیمت اونس در هفته اخیر خط روند آخر را شکسته است و اگر این شکست موفقیت آمیز باشد می توان به افزایش قیمت این فلز امیدوار بود.

    قیمت اونس نقره

    در این تصویر که با ابزار فیبوناچی رسم شده است می توانید مشاهده کنید که در صورت تکمیل پولبک قیمت به این خط روند قیمت می تواند تا حدود ۲۴ سنت هم پیشروی کند.

    لازم به یاد آوری است که کافه سیلور انواع شمش نقره و ساچمه نقره را با تضمین کیفیت و با بهترین قیمت بفروش می رساند.