<
Search
English
All Categories
    Menu Close

    خرید شمش نقره

     

    تسبیح نقره 33 تایی 21 گرمی

    تسبیح 33 تایی نقره دارای وزن 21 گرمی می باشد که در مقایسه با سایر موارد بسیار سبک و خوش دست است. ساخت کشور ترکیه. تسبیح نقره 33 تایی ساخت ترکیه از دانه های گرد و براق فلز نقره با عیار 925 تولید شده است. طراحی خارق العاده کرکوش تسبیح از جنس نقره. دفع سموم بدن. جلوگیری از عرق کردن دست. عدم جذب باکتری. استحکام و زیبایی.
    2,800,000 تومان
    i h


    تسبیح نقره 33 تایی 21 گرمی چه ویژگی هایی دارد؟ خرید این تسبیح به چه افرادی پیشنهاد می شود؟ قیمت تسبیح 33 تایی نقره چقدر است؟ همه این ها سوالاتی هستند که شما را به خواندن این نوشته کشانده اند. پس اگر شما هم از جمله افرادی هستید که قصد خرید تسبیح نقره 33 تایی 21 گرمی را دارید، با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید تا به صورت کامل با این محصول آشنا شویم.

    ویژگی های تسبیح نقره 33 تایی 21 گرمی:


    تسبیح از جمله مواردی است که در فرهنگ ایرانی اسلامی وجود دارد و دارای جنس های مختلفی است که یکی از آنها جنس نقره می باشد. اگرچه تسبیح های گوناگونی از جنس نقره در بازار وجود دارد با این حال، تسبیح نقره 33 تایی 21 گرمی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این موضوع به خاطر ویژگی های این محصول است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:
    تسبیح 33 تایی نقره دارای وزن 21 گرمی می باشد که در مقایسه با سایر موارد بسیار سبک و خوش دست است.
    ساخت کشور ترکیه.
    تسبیح نقره 33 تایی ساخت ترکیه از دانه های گرد و براق فلز نقره با عیار 925 تولید شده است.
    طراحی خارق العاده کرکوش تسبیح از جنس نقره.
    دفع سموم بدن.
    جلوگیری از عرق کردن دست.
    عدم جذب باکتری.
    استحکام و زیبایی.

     

    خرید این محصول به چه کسانی پیشنهاد می شود؟:


    تا اینجای مقاله با ویژگی های تسبیح نقره 33 تایی 21 گرمی آشنا شدیم. با این حال ممکن است این سوال در ذهن شما وجود داشته باشد که آیا خرید این محصول به من پیشنهاد می شود یا خیر؟ به صورت کلی ما خرید تسبیح 21 گرمی نقره 33 تایی را به همه افراد پیشنهاد می کنیم. در نتیجه فرقی ندارد که بخواهید از این تسبیح برای شمردن صلوات استفاده کنید یا برای نگهداری در کلکسیون!



    قیمت این تسبیح چقدر است؟:


    قیمت تسبیح نقره 33 تایی ساخت ترکیه از جمله مهمترین مسائلی است که بر روی تصمیم خریداران اثر گذار است. در واقع از آنجایی که این تسبیح از جنس فلز نقره ساخته شده است، نباید انتظار قیمت پایینی از این محصول داشت. در نتیجه با توجه به قیمت تسبیح نقره 33 تایی 21 گرمی این محصول از جمله تسبیح های لوکس محسوب می گردد. از طرفی نمی توان قیمت یکسانی برای آن تعیین نمود. پس بهتر است جهت کسب اطلاع از قیمت این تسبیح با ما در ارتباط باشید.

    Product tags